Producenci
Najczęściej zadawane pytania

1. Czy aby dokonać zakupów w sklepie Media Arena trzeba się rejestrować ?

Nie, w koszyku jest dostępna opcja pozwalająca na szybki zakup bez konieczności rejestrowania konta w naszym systemie.

 

2. Dlaczego górny pasek strony przesuwa się cały czas z zawartością strony ?

Aby wszyscy Klienci mieli szybki i łatwy dostęp do koszyka, kontaktów oraz swojego konta.

 

3. Czy z towarem otrzymam dokument zakupu ?

Tak, zawsze z przesyłką otrzymują Państwo fakturę zakupu. Nie drukujemy paragonów ze względu na ich krótszą trwałość.

 

4. Co jest podstawą gwarancji na zakupiony w Media Arena towar ?

W przypadku jeśli producent nie dodaje osobnej karty gwarancyjnej, gwarancją na towar jest faktura zakupu wystawiona przez Media Arena. Jeśli producent dodaje osobno blankiet gwarancji jest on ważny również tylko i wyłącznie z dokumentem zakupu. Niektórzy producenci wymagają ostatnimi czasy rejestracji gwarancji na stronie producenta - potrzebne wtedy są jedynie dane z faktury sprzedaży do danego towaru.

 

5. Czy można zwrócić towar jeśli nie odpowiada moim wymaganiom ?

Tak, zgodnie z prawem jeśli towar nie nosi śladów używania można go zwrócić w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Warunki i procedury zwrotu opisane są w zakładce Warunki zwrotu towarów.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl