Producenci
Reklamacje

Witamy w automatycznym systemie składania oraz sprawdzania statusu reklamacji. Zgłoszenia serwisowe i reklamacyjne produktów poniższych producentów można kierować bezpośrednio do autoryzowanych centrów serwisowych danego producenta.

 

Lista producentów z bezpośrednią obsługą serwisów i reklamacji:

 

Powyższa informacja nie wyłącza możliwości skorzystania z tytułu rękojmi bądź gwarancji bezpośrednio u sprzedawcy.

Jeżeli reklamacja dotyczy sprzętu producenta, którego nie ma na liście powyżej, prosimy postępować zgodnie z procedurą opisaną poniżej.

Aby przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji prosimy o dołączenie zdjęcia oraz skanu dowodu zakupu w specjalnie przeznaczonym "Załączniki" podczas składania zlecenia reklamacyjnego.

Proces reklamacji online:

  1. Aby złożyć reklamację online wyślij maila na adres serwis@mediaarena.pl
  2. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

    Arena Business Group Sp. z o.o., ul. Nad Drwiną 10 (hala 4), 30-741 Kraków
  3. Prosimy aby reklamowany towar zawierał cały komplet akcesoriów, które były w zestawie (przewody, zasilacze itp.)
  4. W przypadku wysyłki prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłki oraz umieszczenie na przesyłce numeru reklamacji RMA. Ułatwi nam to identyfikację i przyśpieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji.
  5. Rozpatrzenia reklamacji od momentu otrzymania reklamowanego towaru następuje ustawowo w ciągu 14 dni.
    Jeśli termin ten z przyczyn od nas niezależnych ulegnie przedłużeniu zostaną Państwo o tym poinformowani.
  6. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt: serwis@mediaarena.pl, tel. +48 573 580 786
    Prosimy powołać się na numer zgłoszenia reklamacyjnego RMA.
  7. O każdej zmianie statusu reklamacji klient zostanie poinformowany drogą mailową.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl