



99,00 zł
Cena regularna:
149,00 zł

555,00 zł
Cena regularna:
599,00 zł

669,00 zł
Cena regularna:
799,00 zł

199,00 zł
Cena regularna:
249,00 zł

44,00 zł
Cena regularna:
48,50 zł

169,00 zł
Cena regularna:
210,00 zł

1 299,00 zł
Cena regularna:
1 599,00 zł

1 649,00 zł
Cena regularna:
2 199,00 zł

2 699,00 zł
Cena regularna:
5 999,00 zł

1 749,00 zł
Cena regularna:
2 499,00 zł

2 399,00 zł
Cena regularna:
3 299,00 zł

3 999,00 zł
Cena regularna:
4 999,00 zł

Witamy w automatycznym systemie składania oraz sprawdzania statusu reklamacji. Zgłoszenia serwisowe i reklamacyjne produktów poniższych producentów można kierować bezpośrednio do autoryzowanych centrów serwisowych danego producenta.
Lista producentów z bezpośrednią obsługą serwisów i reklamacji:
Powyższa informacja nie wyłącza możliwości skorzystania z tytułu rękojmi bądź gwarancji bezpośrednio u sprzedawcy.
Jeżeli reklamacja dotyczy sprzętu producenta, którego nie ma na liście powyżej, prosimy postępować zgodnie z procedurą opisaną poniżej.
Aby przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji prosimy o dołączenie zdjęcia oraz skanu dowodu zakupu w specjalnie przeznaczonym "Załączniki" podczas składania zlecenia reklamacyjnego.
Proces reklamacji online:
- Aby złożyć reklamację online wyślij maila na adres serwis@mediaarena.pl
- Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Arena Business Group Sp. z o.o., ul. Nad Drwiną 10 (hala 4), 30-741 Kraków
- Prosimy aby reklamowany towar zawierał cały komplet akcesoriów, które były w zestawie (przewody, zasilacze itp.)
- W przypadku wysyłki prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłki oraz umieszczenie na przesyłce numeru reklamacji RMA. Ułatwi nam to identyfikację i przyśpieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji.
- Rozpatrzenia reklamacji od momentu otrzymania reklamowanego towaru następuje ustawowo w ciągu 14 dni.
Jeśli termin ten z przyczyn od nas niezależnych ulegnie przedłużeniu zostaną Państwo o tym poinformowani. - W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt: serwis@mediaarena.pl, tel. +48 573 580 786
Prosimy powołać się na numer zgłoszenia reklamacyjnego RMA. - O każdej zmianie statusu reklamacji klient zostanie poinformowany drogą mailową.